Avui divendres finalitza l’activitat de casal d’estiu que s’ha desenvolupat a l’escola pública La Mercè de Sant Antoni de Calonge.

Aquest any hi han participat una trentena de persones amb discapacitat intel.lectual, procedents de les Llars Gavina, Carrilet, Llar 2000 i de fora de la Fundació. Va començar a finals de juliol, quan els Centres Tramuntana van començar les seves vacances estivals.

El casal ha estat atès per quatre professionals i ha estat plè d’activitats dins i fora de les instal.lacions de l’escola, amb sortides diverses, excursions, dies de platja, tallers. i assajos per la funció d’avui, de la qual us adjuntem totes aquestes imatges.