El passat 28 de gener vam rebre la visita del M.H Conseller de la Generalitat, el Sr. Carles Campuzano al C.A.E la Bòbila de Palafrugell.
Durant la visita, el conseller es va mostrar molt interessat en els diferents espais del centre, així com en les tasques i activitats que s’hi estaven desenvolupant en aquells moments, interactuant amb treballadors i usuaris.
Posteriorment, va tenir lloc una reunió de treball amb els membres del patronat. En el transcurs de la reunió es va tenir un record especial per en Jordi Sistach i es va aprofitar per traslladar les preocupacions actuals de la Fundació, com el sistema de finançament dins la llei del tercer sector i l’avantprojecte de la llei de provisió de serveis socials.
També es va abordar la necessitat d’actualitzar el conveni del nostre sector respecte d’altres convenis assistencials. Des de la Fundació Vimar agraïm la visita del Conseller, la Directora dels serveis territorials de drets socials, la Sra. Helga Nuell, la presidenta del Consell Comarcal i patrona de la Fundació, la Sra. Glòria Marull i la regidora de benestar social de Palafrugell i membre del consell de la Bòbila, la Sra. Margarida Mauri.