Vimar participa com equip de futbol  en camp descobert en la 13a. edició del M.I.C. (El Mundialito Internacional de Clubs) a Palamós. El M.I.C. és un torneig de futbol destinat a equips de nens. Es fa per  Setmana Santa, els dies  27 i 28 de març.

Aquest any, l’obra social de “La Caixa” va suggerir afegir al M.I.C. aquesta nova categoria: la F, i es fa un campionat paral·lel que es diu “M.I.C. INTEGRA”. S’han inscrit dotze equips en total.  Aquí  els equips són de set persones, juguen sobre herba i han de fer de dos a quatre partits. El millor de tot és que tothom tindrà premi.

Els jugadors que Vimar ha convocat per aquest gran torneig són grans figures :

L’Agustí Cortés , en Josep Romero, l’Eduard Maruny, l’Eduard Pardo, en Joan Besa, en Ramon Tubert, la Karina Rosés, la Laura Garcia, la Susana Sànchez, en Miquel Úbeda i la Lorena Gallardo.

La Fundació Vimar, juntament amb altres entitats, està present en aquest gran torneig de futbol. Us adjuntem fotografies de la cerimònia d’inauguració celebrada avui dimecres  27 de març de 2013.

El primer partit que disputarà la nostra selecció serà el proper dissabte dia 30 de març a les nou del matí, contra l’equip de la Fundació Ramon Noguera de Girona.

Des d’aquí només agrair a Club de Futbol Palamós el detall d’haver-nos donat les samarretes oficials del seu equip per a que Vimar les porti en els partits del M.I.C. INTEGRA  2013. També donar les gràcies a l’Ajuntament de Palamós pel seu suport continu a la nostra entitat; a l’Obra Social de La Caixa i a tots els organitzadors del M.IC.

Molta sort al nostre equip d’esportistes, i no oblideu que l’important no és sempre guanyar.