El passat dijous divuit d’octubre una trentena d’usuaris de les nostres llars residències van assistir al gran espectacle “Generacions” ofert pel Circ Raluy a la seva estada a Palamós.

Van poder gaudir de la màgia del circ gràcies a l’amable invitació del Sr. Carles Raluy, propietari i director d’aquest legendari circ.

El circ Raluy és conegut arreu del món pel seu afany de recuperar el circ de principis del segle XX. Amb les atraccions clàssiques del circ de sempre. Un altre detall a destacar és l’absència d’animals, que el fa diferent a tots els altres circs que visiten les nostres comarques.

La Fundació Vimar va mostrar el seu agraïment al Sr. Carles Raluy pel seu gest, amb un diploma que va lliurar-li personalment la gerent de Vimar, Sra. Ada Colomer. El moment de l’entrega va ser el passat divendres dinou d’octubre davant mateix del circ. D’aquest instant n’adjuntem imatges.

El circ Raluy segueix la seva gira per les comarques, i ens espera a tots a Girona a partir del 25 d’octubre i fins al 4 de novembre, tot coincidint amb les fires d’aquesta ciutat.

Moltes gràcies al circ Raluy per deixar-nos entrar a l’espectacle més gran del món !