El passat diumenge dia 15 de gener de 2012 els usuaris de les llars “El Carrilet” i “Llar 2000” de Palafrugell van gaudir d’una màgica tarda a l’espai “Boomerang” de la discoteca La Mirona de Salt.

El “Boomerang” vol ser un espai integrador i inclusiu, tenint la Sala Mirona com a escenari, amb una sessió mensual tant de música en directe i discoteca com d’activitats socioculturals, adaptant-lo a les necessitats del nostre col·lectiu, tenint en compte factors com la il·luminació, el so i el subministrament de begudes sense alcohol.

Aquesta activitat és un projecte que funciona ja fa dues temporades amb gran èxit i acceptació per part de totes les persones amb i sense discapacitat que hi assisteixen.