Un any més, volem agrair al Rotary Club Costa Brava, que hagi comptat amb VIMAR per participar en la II Jornada d’Esports Inclusius al Nàutic Vell de Sant Feliu de Guíxols.

Va ser una jornada espectacular, en la que tots i totes les persones usuàries que varen assistir varen gaudir dels passejos per la badia de Sant Feliu de Guíxols. Per alguns d’ells era la seva primera vegada en una embarcació, imagineu-vos amb quina il·lusió varen pujar, tan sols teniu que veure els seus somriures durant aquest dia.

Moltes gràcies, per lluitar per la inclusió, per la igualtat i per vetllar pels valors socials.