Dimecres passat, 4 de juliol, es va celebrar el quart aniversari de l’obertura de la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols (abans Residència Garbí).

L’acte va estar amenitzat per l’actuació voluntària del pianista Jaume Garrié de La Bisbal d’Empordà, que va saber donar ambient i alegria a tots als assistents a la festa.

La Residència Robert Pallí dóna acolliment residencial a un total de setze persones amb discapacitat intel·lectual i a set de Centre de Dia.

Des d’aquí donar les gràcies a tots els usuaris, familiars i treballadors per fer possible que aquests quatre anys de servei i de bona convivència.

Per molts anys a tots i que en podem celebrar molts més tots plegats!