Des de fa poc  més de dos anys, els usuaris i usuàries de la Residència Robert Pallí assisteixen setmanalment a la piscina municipal de La Corxera de Sant Feliu de Guíxols, on participen d’una nova activitat: l’Aquateràpia.

L’ aquateràpia  és una activitat lúdica i alhora terapèutica  que complementa el tractament de fisioteràpia que reben les persones amb discapacitat intel·lectual a la  nostra Residència.

L’objectiu és afavorir el desenvolupament físic i psíquic  de la persona a través d’un treball de percepció del seu propi cos  i de les seves possibilitats en el medi aquàtic, on no hi intervé la gravetat.

Aquesta activitat es duu a terme a la Piscina Municipal durant els nou mesos coincidents amb el curs escolar i a la platja durant l’estiu. No seria possible sense la col·laboració dels monitors de la Piscina i, sobretot, la dels voluntaris de la Creu Roja de Sant Feliu de Guíxols. Aprofitem per agrair des d’aquí  la seva valuosa ajuda.