QUE FEM? -> SERVEIS DE RESIDÈNCIA -> Residència ROBERT PALLÍ

Residència “Robert Pallí”

La parcel·la és una cessió de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols . Aquest centre ha estat possible gràcies als suports institucionals, empresarials i particulars.

Número de registre al Departament corresponent de la Generalitat de Catalunya  S07020.

Inaugurada l’11 de juliol de 2008, disposa de 16 places en règim de concert social (una d’elles és la plaça de Respir familiar).  Hi treballen una plantilla de 16 professionals d’atenció directa, amb el suport de l’equip tècnic format per:

• direcció tècnica
  • treball social
  • psicologia
  • administració
  • serveis sanitaris i fisioteràpia si l’especificitat del servei ho requereix.