Servei d’ajuda a domicili (SAD)

Orientació i suport a persones amb discapacitat i/o malaltia mental que viuen a casa seva.

Aquest servei es va iniciar a la nostra entitat el mes d’octubre de 2007.

Números de registre al Departament corresponent de la Generalitat de Catalunya dels serveis domiciliaris: S06690, S10050, S09095

Reben una mitjana d’atenció de 10 hores setmanals de suport i assistència de l’equip educatiu, psicologia, educació social i treball social.

Donem suport a 27 persones, repartides entre els municipis de Palamós, Palafrugell, Sant Feliu de Guíxols, La Bisbal d’Empordà, Castell-Platja d’Aro i Calonge.