SOLIDARITAT COMPANYIA KLEBER
Que important és la solidaritat i la gentilesa en aquests temps tan difícils i complexes que ens està tocant viure.
La companyia KLEBER (KSC) ha iniciat una campanya que s’anomena “Kleber Solidari” en la que a través dels seus tallers de confiança, com ho és el Taller AUTOADA de Palafrugell, ofereix donar 4 pneumàtics a organismes oficials, associacions o entitats que combaten dia rere dia amb la pandèmia del coronavirus.
La Fundació Vimar dóna les gràcies al Taller Autoada per haver triat la nostra fundació per la donació d’aquestes rodes i pel muntatge realitzat, i agraeix també a la companyia KLEBER per aquestes accions tant solidàries.
Gràcies per tot el tracte rebut.
A les fotografies podem veure a l’Adrià Martínez i en David Martínez, responsables i propietaris del Taller AUTOADA, i a l’Aleyda Castro, coordinadora del S.T.O. de Santa Cristina d’Aro, després d’haver fet el canvi de rodes.