L’Ajuntament de Calonge ens ha atorgat una subvenció de 2.500 €.

Igual que molts d’altres anys, aquest Ajuntament col·labora amb Vimar, entitat sense ànim de lucre, que gestiona els seus serveis  mitjançant el concert amb Departament de Drets Socials i també amb les ajudes de l’administració local.

Gràcies a aquestes últimes pot fer front a les despeses extraordinàries generades per la qualitat de vida  que Vimar vol donar a les persones del Baix Empordà.

El projecte que presentem és un conjunt d’activitats terapèutiques, d’oci i temps lliure per als residents de Llar Residència Gavina de Sant Antoni de Calonge, adaptades a la situació pandèmica actual.

ACTIVITAT 1 – SORTIDES TERAPÈUTIQUES,OCI I LLEURE (sortides diàries i de cap de setmana)

ACTIVITAT 2 – ACTIVITATS TERAPÈUTIQUES, D’OCI INCLUSIVES I COMPLEMENTÀRIES AL PROPI CENTRE

-Taller de manualitats, cinema i jocs diversos

-Activitats de gimnàs i musicoteràpia

– Taller de cuina

– Taller cognitiu:

-Altres tallers de lleure

ACTIVITAT 3 – ACTIVITATS PERIODES DE VACANCES AL CENTRE I EXTERIORS

Recordem que l’Ajuntament de Calonge va cedir els dos pisos que ara són la Llar Residència La Gavina que hem esmentat  i més tard el local on Vimar hi té la seva seu social.

HO AGRAÏM en nom de Vimar, de les persones ateses en els seus serveis i les seves famílies!