L’Ajuntament de St. Feliu de Guíxols ens ha atorgat una subvenció de 8.295,70 €.

Igual que molts altres anys, aquest Ajuntament col·labora amb Vimar, entitat sense ànim de lucre, que gestiona els seus serveis  mitjançant el concert amb Departament de Drets Socials i també amb les ajudes de l’administració local.

Gràcies a aquestes últimes pot fer front a les despeses extraordinàries generades per la qualitat de vida  que Vimar vol donar a les persones del Baix Empordà.

En aquest cas utilitzarem aquesta subvenció i altres ajudes per comprar un texturitzador que prepara els aliments per persones amb problemes de deglució, per repassar tota la pintura interior de la Residència i per fer el manteniment, repintar, l’escala d’emergència.

HO AGRAÏM en nom de Vimar, de les persones ateses en els seus serveis i les seves famílies!