A tot el món i al Baix Empordà també, moltes vegades, el naixement marca l’itinerari de tota la vida.

A tot el món i al Baix Empordà també hi ha persones que, sense saber per què, la vida els serà diferent i més complicada.

A tot el món i al Baix Empordà també, les famílies d’aquestes persones viuen aquesta situació com una ferida permanentment oberta quines gotes de sang tenyeixen el dia a dia pensant què passarà el dia que ells faltin.

A tot el món i al Baix Empordà també, aquestes famílies promouen iniciatives que acompanyin els seus fills per donar-los-hi tot allò al que tenen dret i que només rebran si el seu entorn més immediat  se n’ocupa.

VIMAR és una Fundació Privada  sense ànim de lucre que vol donar qualitat de vida a les persones amb discapacitat del Baix Empordà.

Qualitat de vida significa: una casa, una ocupació i la possibilitat de gaudir del lleure. I tot això ho vol fer amb proximitat geogràfica, el Baix Empordà, i, també, amb proximitat de gestió perquè les persones amb discapacitats per sobre o a més de la excel·lent professionalitat dels cuidadors necessiten permanentment sentir-se estimades.

Vimar és un gestor de l’administració amb qui concerta el seus serveis. Aquest concert garanteix els serveis bàsics: personal d’atenció, manutenció, subministraments energètics… Per la resta de serveis, els  que donen més qualitat de vida, ha de cercar un finançament  i per això et demana la teva col·laboració participant en el projecte que et proposa TEAMING.

TEAMING només admet donatius d’un € al més. El seu lema és:
un poc de molts suma molt

VIMAR  necessita totes les ajudes però a tu només et demana 1 € al més.

Com ho has de fer?

Ves a l’enllaç següent i converteix-te amb TEAMER: