Com cada any, la Fundació Vimar munta parades per la Diada de Sant Jordi. Avui dilluns teniu tot el dia per venir a veure’ns i a comprar les roses, sabons, bijuteria, bosses i articles diversos elaborats pels usuaris de la Llar 2000 i la Llar El Carrilet de Palafrugell.

Ens trobareu a Palamós, al principi del carrer Major. I també a Palafrugell, al bell mig de la Plaça Nova.

Recordar-vos també que el que recollim es destina a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat del Baix Empordà, invertint els guanys en diversos projectes de lleure a desenvolupar al llarg de l’any.