VIMAR RETORNA LES CLAUS DEL LOCAL QUE LI VA CEDIR L’AJUNTAMENT DE PALAMÓS
L’any 2012, essent alcaldessa la Sra. Teresa Ferrés, l’Ajuntament de Palamós cedia el local situat a l’edifici de titularitat municipal del carrer Orient 28.
Aquesta cessió ens ha permès treballar millor i augmentar els nostres serveis que actualment atèn a cent persones i dona feina a seixanta treballadors. Un creixement que ens ha obligat a buscar una seu més gran cedida per l’Ajuntament de Calonge-Sant Antoni
A la foto la Directora Tècnica de la Fundació, Vicky Ger, retorna les claus a l’actual alcalde, Sr. Lluís Puig. La imatge recull un instant que reflexa el nostre agraïment que ens acompanyarà molt anys.
És un exemple més de com la iniciativa privada amb la col·laboració de l’administració local dóna qualitat a les persones amb discapacitat del Baix Empordà.
MOLTES GRÀCIES, AJUNTAMENT DE PALAMÓS.