NOTÍCIES

VISITA DEL MH CONSELLER DE LA GENERALITAT, SR. CARLES CAMPUZANO

El passat 28 de Gener vam rebre la visita del M.H Conseller de la Generalitat, el Sr. Carles Campuzano al C.A.E la Bòbila de Palafrugell.

Durant la visita, el conseller es va mostrar molt interessat en els diferents espais del centre, així com en les tasques i activitats que s’hi estaven desenvolupant en aquells moments, interactuant amb treballadors i usuaris.

Posteriorment, va tenir lloc una reunió de treball amb els membres del patronat. En el transcurs de la reunió es va tenir un record especial per en Jordi Sistach i es va aprofitar per traslladar les preocupacions actuals de la Fundació, com el sistema de finançament dins la llei del tercer sector i l’avantprojecte de la llei de provisió de serveis socials.

També es va abordar la necessitat d’actualitzar el conveni del nostre sector respecte d’altres convenis assistencials. Des de la Fundació Vimar agraïm la visita del Conseller, la Directora dels serveis territorials de drets socials, la Sra. Helga Nuell, la presidenta del Consell Comarcal i patrona de la Fundació, la Sra. Glòria Marull i la regidora de benestar social de Palafrugell i membre del consell de la Bòbila, la Sra. Margarida Maur

L’ASSOCIACIÓ CASTELL ÉS REBUDA PER L’ALCALDE DE PALAMÓS SR. LLUÍS PUIG

El passat 30 de gener de 2024, l’Associació Castell (associació de famílies, tutors i amics) de la Fundació Vimar, va ser rebuda per l’alcalde el Sr. Lluis Puig a l’Ajuntament de Palamós.

A la reunió de treball també hi va assistir, la primera tinent alcalde, la Sra. Raquel Gallego i els tècnics d’acció Social i habitatge de l’ens (la Sra. Lourdes Ferrando i la Sra. Maite Oliveras. A la reunió es va exposar i debatre, principalment, sobre la manca d’habitatge social de la comarca i a la vila de Palamós en concret.

L’Associació Castell, agraeix la rebuda i les ganes de treballar de l’Ajuntament de Palamós en aquesta direcció i té previst continuar visitant altres ajuntaments amb la voluntat de seguir demanant implicació i esforços a l’administració en termes d’habitatge social i serveis.

CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB CREU ROJA

El passat dijous 8 de febrer la Fundació Vimar i la Creu Roja de St. Feliu de Guíxols van renovar el conveni de col·laboració.

La relació de la Fundació amb la Creu Roja de St. Feliu s’inicia al 2009 amb accions solidàries de la Creu Roja en favor de Vimar i es consolida al 2010 amb la signatura del primer convenir per l’aportació de voluntaris a la Fundació.

Volem agrair a la Creu Roja de St. Feliu  tots aquests anys de col·laboració i esperem que en siguin molts més.

ACTIVITATS LLARS

PASSEJADA PER PALAU SATOR

El primer cap de setmana de febrer els nois i noies de la llar 2000 van fer una bona passejada per Palau Sator!

Els va fer molt bon dia i van gaudir molt de la passejada!

CUINANT A LA LLAR GAVINA

A la Llar Gavina passen molt bones estones a la cuina, els agrada preparar els àpats en equip!!!

Procurem fomentar una alimentació saludable, amb els millors plats i per a tots els gustos,

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.