FIRES
El dia 2, els usuaris de Carrilet van anar a fer una passejada per les Fires de Girona.

BARBACOA
El dissabte, dia 3, els usuaris de Llar Gavina van anar a fer una barbacoa a Santa Llúcia.
Van gaudir d’un dia genial de bon temps i bona companyia.

GALA FECOTUR
El dimecres, dia 7, va tenir lloc la Gala Socis 2018 que es va dur a terme al teatre La Gorga de Palamós. En aquesta gala Fecotur va donar a la Fundació Vimar la quantitat de 3.531€, gràcies al que s’ha recaptat als comerços durant la temporada adreçat a programes socials.

FIRES DE GIRONA
El dia 11, els nois de la llar Gavina van aprofitar els últims dies de Fires de Girona.
Van fer una passejada i sopar de festa.

INAUGURACIÓ STO SANTA CRISTINA D’ARO
El divendres, dia 9, el Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Vimar que fa de centre de dia per a persones amb discapacitat cognitiva de la comarca del Baix Empordà, va inaugurar la nova seu al municipi de Santa Cristina d’Aro

Llegir més

CONVENI DE COL·LABORACIÓ
Dilluns,  dia 12 de novembre, va tenir lloc la signatura del conveni de col·laboració 2018 entre l’Ajuntament de Palamós i Vimar.
Signen l’alcalde de Palamós, Sr. Lluís Puig i el vicepresident del patronat de Vimar, Jordi Sistach.

NOU VOLUNTARI
A la Fundació Vimar tenim un nou voluntari que ens ajuda amb les tasques de manteniment als diferents serveis. Una tasca molt important i necessària.
Moltes gràcies Ivan!.

GRUP DE REFLEXIÓ
El dijous, 15 de novembre, l’Anna Agustí, psicòloga de la Fundació Vimar, va dirigir un grup de reflexió amb el tema: “Com valorar positivament i premiar, o no, les fites aconseguides pels nostres familiars”.
Diverses circumstàncies impediren, a última hora, l’assistència d’alguns familiars.
Malgrat això, i gràcies a la bona direcció ,la sessió es va celebrar en un clima de complicitat i sinceritat que deixà molt contents a tots els assistents.

AMPA ESCOLA LLEVANTÍ
L’Ampa de l’Escola Llevantí de Mar de St. Antoni dedicarà els beneficis de la Quina Solidària que organitza per Nadal a la Fundació Vimar.
Vimar ho agraeix i se n’alegra de tenir tan bons veïns!

DIA INTERNACIONAL ELIMINACIÓ VIOLÈNCIA MASCLISTA
Diumenge, dia 25, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència Masclista els usuaris de la Llar2000 van anar al “Balla per erradicar la violència masclista”
Van anar a la plaça del poble de Palafrugell, van prendre alguna cosa i van mirar a la gent com ballava Lindy Hop.

STO LLAGOSTERA – FUNDACIÓ RAMON NOGUERA
El passat divendres 23 de Novembre, el grup de treball STO, vam tenir el plaer de compartir el matí amb STO Llagostera, de la Fundació Ramón Noguera
Estem molt contents d’haver conegut a un grup tant trempat. Ens vam presentar, per després explicar els diferents centres i vam acabar fent un pica-pica. Ens ha encantat veure els productes que realitzeu i conèixer el vostre centre.Esperem tornar a veure-us!!! Les vostres roses queden genial en el centre. Moltíssimes gràcies!!! “

GRAN RECAPTE
El divendres dia 30 i dissabte dia 1 es va portar a terme el Gran Recapte d’Aliments del Banc dels Aliments
La Fundació Vimar hi va ser present i van col·laborar com a voluntaris del Gran Recapte al Gros Mercati i al Super Dia de Palamós.
L’activitat aunava diversos objectius: voluntariat, compromís i responsabilitat social amb les persones i el territori, proximitat, acompanyament, mediació i treball en equip.