MISSIÓ

Donar Qualitat de Vida a les persones amb capacitats especials i/o en situacions de vulnerabilitat i a les seves famílies a la comarca del Baix Empordà, oferint suports individualitzats sota criteris d’excel·lència,  professionalitat i innovació.

Vimar es compromet a:

• Personalització dels serveis amb l’objectiu de fomentar l’atenció individualitzada a la persona.
  • Fomentar l’autonomia en el creixement de la persona.
  • Transparència en la gestió, oferint comunicació directa amb les famílies i els professionals.
  • Fomentar el desenvolupament del projecte de vida individual i a la comunitat.
  • Promoure nous serveis i noves iniciatives d’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual i situació de vulnerabilitat que complementin l’acció d’atenció integral de la persona
  • Oferir assessorament i acompanyament a les famílies.

VISIÓ

Continuar sent una entitat de referència en la promoció de serveis integrals i iniciatives que fomentin el benestar i el desenvolupament de les persones, des d’una gestió de proximitat geogràfica.

Objectius de futur

• Impulsar, promoure, finançar i executar accions de tipus culturals, educatives, mèdiques, laborals i d‘acolliment de persones amb especials capacitats.
  • Portar a terme activitats encaminades a poder desenvolupar la tasca d‘acolliment residencial de persones amb especials capacitats.
  • Crear, bé directament o amb col·laboració d‘altres persones físiques o jurídiques, tallers d‘ocupació per a persones amb discapacitat.

VALORS

•
  • Inclusió social i participació: Entenem la diversitat i la participació com un valor afegit.
  • Professionalitat: Busquem l’excel·lència en tots els nostres professionals
  • Innovació: Fomentem el pensament innovador capaç de generar un impacte social positiu.
  • Transparència: Es promouen els mitjans necessaris que afavoreixen una comunicació interna i externa que correspongui fidelment a la realitat.